Onea.

Time to shop! Find your favorite product, check the latest collection & don’t miss out the best discounts with Onea!

#Instagram

Contact Us

156-677-124-442-2887 onea@elated-themes.com 184 Street Victoria 8007
Do góry
Image Alt

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Masz pytanie? Zanim się ze mną skontaktujesz przeszukaj proszę poniższe najczęściej zadawane pytania, być może tutaj znajdziesz odpowiedź.

Jak można poprawić Aniołka po wypakowaniu z pudełka?

Aniołek jest tak zapakowany do wysyłki, aby jak najmniej się ruszał w opakowaniu i aby dojechał do Ciebie w jak najlepszej formie. To zapakowanie powoduje, to Aniołek jest nieco ściśnięty. Po wypakowaniu go z pudełka możesz ułożyć jego sukienkę, włosy, skrzydełka według własnego upodobania i gustu, możesz je nawet przeczesać grzebieniem. Sukienkę możesz ułożyć jako wyprostowaną, tak jak to ma to np. Aida, lub lekko podniesioną i delikatnie falowaną, tak jak ma np. Serafina. W celu utrwalenia Twojego ułożenia, możesz Aniołka spryskać zwykłym lakierem do włosów. Wtedy sznurki się usztywnią i dłużej pozostaną w takiej formie jaka Ci się podoba. Pamiętaj jednak, aby nie psikać lakierem po koralikach – zmieniają kolor pod wpływem lakieru.

Jak szybko mogę się spodziewać wysyłki Aniołka?

Staram się utrzymywać pewien zapas Aniołków na stanie. Całkiem możliwe, że wyślę Aniołka w ciągu doby od zaksięgowania wpłaty na koncie.

Czy mogę prosić o zmianę koloru np. włosów, sukienki Aniołka?

Oczywiście, że tak. Jestem tu po to, aby tworzyć produkty, które będą spełniały Twoje oczekiwania. Możesz złożyć zamówienie na standardową wersję Aniołka, a potem napisać do mnie maila z prośbą o zmianę. Lub też możesz najpierw się ze mną skontaktować, a gdy uzgodnimy szczegóły złożysz zamówienie.

Dlaczego skrzydełka Aniołka są takie sztywne? (dotyczy aniołków z plecionymi skrzydłami np. Aidy)

Plecione skrzydełka są dosyć duże i ciężkie i aby zachowały swój kształt i nie opadały musiały zostać usztywnione lakierem do włosów.

Zależy mi na bardzo szybkiej realizacji zamówienia. Co mam zrobić?

Skontakuj się ze mną zanim złożysz zamówienie. Powiem Ci ile mam oczekujących zamówień i jak szybko mogę wykonać dla Ciebie produkt. A być może mam go na stanie i będę mogła wysłać go tego samego dnia, co wpływ środków na konto.

Czy mogę złożyć zamówienie na makramę, której nie ma w ofercie? Mam zdjęcie, takiej która mi się podoba.

Jeśli masz zdjęcie makramy, która Ci się podoba i chciałabyś/chciałbyś ją u mnie zamówić, wyślij mi to zdjęcie w wiadomości mailowej, napisz wszelkie dodatkowe informacje (np. kolor, wielkość), a ja przeanalizuję, czy jestem ją w stanie wykonać i dam Ci odpowiedź.

Czy mogę prosić o dołożenie bilecika ze specjalnymi życzeniami i wysyłkę bezpośrednio na prezent dla innej osoby?

Oczywiście, że tak. Produkt zostanie zapakowany jak na prezent, dołączona zostanie karteczka z Twoimi życzeniami (możesz je zamieścić w uwagach do zamówienia) i poproszę o podanie danych wysyłkowych do osoby, która ma otrzymać prezent.

Czy mogę złożyć zamówienie na większą ilość breloczków na specjalną okazję (np. wieczór panieński)?

Oczywiście, że tak. Skontaktuj się ze mną, jeśli masz dodatkowe prośby do zamówienia.

Dlaczego w niektórych przypadkach czas realizacji zamówienia wynosi aż 20 dni roboczych?

Czasem tak długi czas realizacji zamówienia wynika z braku wszystkich rodzajów sznurków u mnie na stanie. W takim przypadku zakupu sznurka dokonuję dopiero po otrzymaniu zamówienia (czas dostawy u producenta to do 14 dni).